10.000 BC

Je  predistorijska odiseja  o mladom lovcu koji igrom slučaja i pomalo nepravedno biva izabran za onog koji duva u pištaljku za lov – to jeste vođu svog miroljubivog planinskog plemena.

Veoma kratko nakon bespravnih izbora, desiće se da pleme bude napadnuto od strane krvoločnih demona koji "mogu letjeti". Iznenađujuće arapoliki, demoni iz plemena otuđuju djevojku plavih očiju – nju koja simbolizira liberty, freedom and sense of security.

U ime osvete, ali i pravde, mladić kreće na mitski put koji vodi preko afričkih plemena, čak sve do pustinje. Na puteševstviju stiče saveznike koji su ranije imali čast prijateljevati sa njegovim ocem.  Nažalost, otac nije uspio završiti posao i osigurati opstanak svog plemena. "Be like your father" -mladiću poručuje jedan od saputnika prije nego što će izdahnuti. Ovaj konačno prihvata sudbinom određenu ulogu vođe i kreće  izvršiti očevu volju, uz proširenu misiju spašavanja nje – ukradenog Svetog Ideala.

Lokaciju obračuna  nalaze u ustima zmije,  na mjestu gdje se baš tada grade piramide čije radove nadzire zli faraon. Narod u zabludi vjeruje kako je faraon bog – a mladić je tu da ih izbavi iz ropstva i pokaže kako se klanjaju sasvim pogrešnom bogu. Naočigled okupljene svjetine, on jednim smjelim zamahom ubija faraona i time ruši lažnu ideologiju. Bespravna izgradnja piramide kao objekta odgovornog za mass destruction je time za neko vrijeme zaustavljena.

Epilog: Ratnik se vraća u svoje pleme zajedno sa spašenim Idealom. U isto vrijeme ispunjava očevu volju i iz egzotičnih zemalja donosi sjeme od kojeg će se hraniti. Time osigurava ekonomski prosperitet svog naroda.

 

Ako pitate mene, a ne pitate me, 10.000 BC je rođeni brat  filma 300, koji se conviniently pojavljuje u vrijeme rata u Iraku i govori o šačici genetski superiornijih bjelaca sa neviđenim stomačnim pločicama koji brane civilizovani svijet od perverznih transvestita i grbavaca sa istoka. 10.000 BC djeluje na subliminalnom nivou svijesti i veoma lako bi mogao biti san koji je G. W. Bush ispričao svom psihoanalitičaru, naravno, pod uslovom da pavijan ima maštu. Čovjek koji je odgovoran za ovo pranje podsvijesti je Ronald Emmerich, holivudski Goebbels koji nam je dao Independence Day. Long live Mr President!

Ili je TO, ili sam paranoidna.

 

51 komentar

  1. Mladić se vraća u svoje pleme zajedno sa Djevojkom – Idealom ali u isto vrijeme ispunjava očevu započetu misiju i osigurava opstanak plemena: iz dalekih zemalja donosi sjeme od kojeg će se njegov narod hraniti.
    Karadžić se nikada ne vraća…

    (o'lična anlajza. Emerich je moderni Goebbels 1/1 i radi režimske filmove “za mase”)

  2. tacno tako…”trend” koji se ponavlja, etiketu negativaca dugo su nosili nijemci, pa “kosooki”, komunisti itd., sve do sad, do “nervoznih islamista”…nekad se bliski istok vezivao ( sto u kinematografiji sto u knjizevnosti ) za avanturu, mistiku, pa imao je i taj neki romanticni fol jbg-a…dok se ne pojave neki novi, gledat nam je sadasnje interese USA i ovakve negativce sve zajedno upakovane u filmove poput ovog…bezze

  3. zamisli dan: naaaravno. i svasta su ljudi radili zbog ljubavi. Ti bi trebao znati to jest, ti znas.

    amme: dobro je, vec sam kosulju pocela vezati naopako.
    blogibatina: tacno, postojalo je vrijeme kad je istok bio misterija. primjecuje li se kako u star wars-u negativci govore japanskim naglaskom? (a tek oci..)

  4. Ma svidja mi se brate ideja da je svijet ‘nako lijep multikulturan, crnac stosom vanzemaljca, Jeff Goldblum ima tipicno jevrejsku ulogu, sve mu smeta… Najdraze mi je kad sirom svijeta prikazuju radovanje svijeta pa oni crnci izadju iz savane sa kopljima i stitovima pa se raduju. Bude mi bas toplo oko srca!

  5. vaffanculo: Lenjin je bio crude, nije znao finese. 🙂

    tiranosaure: i haj ti to objasni australcima recimo! haj samo probaj, pas vidjet sta ce ti rec! (da si paranoidan – izmedju ostalog)

    Lunjo: a valja valjda i ovo za nesta. ako nista da ga ne uzmes… 🙂

  6. Ja pogledah ovaj film i to u kinu. Vodila sam rođaka u kino, dječaka od 11 godina i baš sam kontala da je to onako za njega – dječiji film pun praistorijskih životinja i ostalih čuda. Haman sam dobro procijenila – klinjo je uživao.

  7. auto: Ahaha!
    sinja: film je dusu dao za mladog rodjaka, predpostavljam da su djecaci odusevljeni tigrom!

    frigidna: 🙂 sto se tice enter. vrijednosti – apocaliptico je bio bolji.
    sofche: ma ne kazem ja da ne znas…

    decor: nema na cemu.
    manje vise: gledljivo je, ali ne zastaje dah.

    sonshi: ma pogledaj sam pa mi reci! haj molim te! (kod nas je kino mnogo jeftinije)

    kuler: znala sam. mili.
    sreckovicka: ihihi.

    siwa: ma znam. al sto mi niko ne vjeruje?
    dontillu: Dole mrski imperijalista i njegova propaganda!

    dnf: i sve uz laganu zabavu i razonodu. red ovog, rd onog.
    alyssa: blago meni pa mi daju da zborim sta hocu!

    decko: ma cmok. cmoooook. ljub!

  8. znam da kasin dan sa komentarom ali ovaj film je jos jedna salmonela holivuda
    (znaci proljev i povracanje) i snimljen je za amerikance naravno koji pojma nemaju o zivotu a kamoli o historiji
    mozda na ovaj film nasjednu i pristalice s.osmanagica

Komentariši